08











gif, ph 1, 2, 3 src me. ph 4 src aktiv fritid

och varje gång när ni lyfter mig varje
gång
ni ger mig livslust ni får mig att andas ni tycker om mig håller om mig bryr er om mig varje
gång ni 

blåser luft under mina vingar ger mig en plats låter mig
vara
den jag är den jag vill vara den jag alltid kommer vara 
tillsammans
med er och
varje gång

växer jag lite till når jag
lite längre lite högre lite bättre upp
och ni ger mig 
hoppet tillbaka hoppet
och drömmen
om att leva livet som det ska levas 

snart är jag där

Kommentarer
Postat av: tovs

Du är så fin min älskling

2011-07-24 @ 04:12:37
Postat av: köttet

älskar dig

2011-07-24 @ 12:56:51
URL: http://pieceofmeat.blogg.se/
Postat av: freja

finaste som finns är du. älskar dig.

2011-07-25 @ 07:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0