// really had me going





ph src me

Åh, det är lika fint varje gång jag börjar skriva här. Med tanke på att ingen vet om denna, eller jo, Frida fick ju faktiskt äran. I två dagar har statistiken stått på 1 (jag), sen blev det två helt plötlsligt (jag & en brud vid namn Ida som tyckte jag hade fint navelsmycke, tacktack!) och igår blev vi tre då Frida anslöt sig till vår fina familj. 
Nilofar, Ida och Frida. Vi rockar 
Men anyhoooooooooow, så sitter jag här nu då, mätt efter två avsnitt av sjunde himlen (planetens bästa serie? eller?) men hungrar efter mat. Därför har jag kokat lite snabbmakaroner som jag tror ropar på mig i skrivande stund, de fina makaronisarna ska få äran att bli blandade med lite Green Curry Pesto, endast gud vet hur det kommer smaka. Eller inte. Jag tror det är min syster som har köpt hit det, men jag har ingen aning om curry+pesto is a very good idea? Hmmmmmmm, vi får se. Ida och Frida, håll i hatten, jag kommer tillbaks och let:ar you know. 
Howdy

Kommentarer
Postat av: Familjemedlem nr 3

Aldrig känt mig så speciell som nu. Du är fin nilla. alldeles jättefin, sånt som man lätt glömmer när man är själv, när man gör sig själv ensam. Låt andra läsa, jag vet massor som vill. För du rockar, precis som du jag och ida tillsammans.

2011-07-17 @ 23:40:56
URL: http://lacolonovertebral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0