och i ett ögonblick, då allt står still



gif src me

Men så nära får ingen gå. 

Igår och idag har jag knarkat sönder Kent. Åh, saknat Kent. Visste inte att jag gillade dom så mycket. Sov hos Frida igår med Tove, Ellen och Jenny. Så var Josef och Emelie där också, det var rätt så skönt att snacka om det här som hänti Norge med typ Josef för han visste ju lite mer oså. Mm. 
När jag blir jätteledsen för t.ex. hjärtesorg (åh, va?) så gör jag allt för att göra min tillvaro ännu mer deppig. Läser massa blogginlägg skrivna av kända bloggerskor som skriver om hopplös kärlek och gråter hejdlöst. Men så läste jag Michaela Fornis blogg, hon hade skrivit ett inlägg till en tjej som undrat vad fan man ska göra när man hamnat på botten. Och hon liksom skrev att man ska låta sig själv vara glad och skratta, det behöver inte betyda att man mår bra men man kan vara glad. Och ha kul. Ha kul. Och det har jag haft, och fan vad kul jag ska ha med Daniela. I Stockholm. Inte i äckelgöteborg (snarare äckelmajorna, älska göteborg). Jag älskar fan mina vänner så jävla mycket så jag spyr, åh. Åhåhåhåhåh. Jag älskar Skins också. Fuck vad jag älskar Skins. Vet inte. Massa skit som ingen bryr sig om har jag skrivit egentligen. Är asmätt, pappa hämta mig från Frida och köpte subway till fru-kost. Bästa, älska föräldrar. Älskar föräldrar när de släpper lite på deras regler och bajskorvar för de märker att man behöver det just nu. Åh, ska tatuera mig snart. Jag gråter typ lite för jag är så pepp. Nej, men ändå. 



Nu är kungen död, och hans drottning är fri.

Kommentarer
Postat av: köttet

vill också tatuera mig, ja oj.

2011-07-26 @ 13:36:25
URL: http://pieceofmeat.blogg.se/
Postat av: LADY VICTORIA

Kent är bara så B Ä S T!!

Vilken är din favorit låt med dem? :D



XoXo Lady Victoria

www.ladyvictoria.blogg.se

2011-07-26 @ 15:59:11
URL: http://ladyvictoria.blogg.se/
Postat av: freja

asså jag älskar fru kost. seriöst. egentligen hatar jag det, men fruns kost.... dör.

nilla jag älskar dig. vill ha en dag när vi bara sitter och dör till musik och chips. behöver det just nu, och jag hoppas att du också gör det. för även om det är bra att försöka vara glad och ha kul, tycker jag också att man ska kunna sitta och dö lite ibland. puss

2011-07-27 @ 11:04:19
URL: http://gleq.blogg.se/
Postat av: Louise

Åh, jag gillade detta inlägget.

2011-07-28 @ 15:56:28
URL: http://ringthealarm.blogg.se/
Postat av: nilofar

RE: Elsa, vad vill du tatuera?

victoria: SVÅRT! Kräm, columbus, Elefanter, pärlor, socker, Sverige, kevlarsjäl osv.. heh

Freja: Asså, JA! fan älskar dig

Louise: Jag gillar dig

2011-07-29 @ 14:46:31
URL: http://nilofarsepehri.blogg.se/
Postat av: LADY VICTORIA

Hehe, tycker också att det är svårt att välja! Men Livrädd med stil är galet bra, och mannen i den vita hatten. Och Dom som försvann. Och Våga Vara Rädd. Så många! Hur kan ett band göra så många bra låtar!!?? :D



// Fia

www.ladyvictoria.blogg.se

2011-07-29 @ 15:49:12
URL: http://ladyvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0